پیشنهاد کار و آموزش کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار

توضیحات و مطالب مفید درباره کارافرینی و ایجاد یک کسب و کار جدید - انواع طرحهای توجیهی کارآفرینی - مشاوره درباره کسب و کار

پیشنهاد کار و آموزش کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار

توضیحات و مطالب مفید درباره کارافرینی و ایجاد یک کسب و کار جدید - انواع طرحهای توجیهی کارآفرینی - مشاوره درباره کسب و کار

کارآفرینی

سلام به همه شما دوستای گلم

هدف من از ایجاد این این وبلاگ کمک به همه کسانی هستش که میخوان یه کار جدید رو شروع کنن.

افرادی که به این نتیجه رسیدن که نمیشه با یه کار استخدامی و با یه حقوق بخور و نمیر زندگی کرد٬ و به این نتیجه رسیدن که درسته استخدام شدن تو یه شرکت دولتی یا خصوصی و فروختن علم و سواد و تجربمون بخاطر یه مقدار حقوق اندک ماهیانه کار بدون ریسک و راحتیه اما حاضرن که خیلی بیشتر سختی بکشن تا بعد یه مدت خودشون ارباب خودشون باشن و از درآمد خوبی که دارن لذت ببرن٬ اما اینم بگم که این یه مدت بستگی به تلاش خودتون داره که کم باشه یا زیاد.

من در ادامه سعی میکنم با کمک و همراهی شما مطالب مفیدی براتون بذارم تا شاید شما هم یکی از کارآفرینان برتر و موفق سالهای آینده باشین.

در ضمن نظراتون هم میتونه خیلی بهم کمک کنه برای ارائه مطلب بهتر و مفیدتر.

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز.وبلاگ خوبی داری.من در وبلاگ خودم شما رو با نام کسب و کار وکار آفرینی لینک دادم اگه شما هم لینک بدهید ممنون میشم

محمد 1391/08/12 ساعت 04:15 ق.ظ

سلام.دوست عزیز از اینکه اطلاعات خودتو در رابطه با کار آفرینی در اختیار دیگران میذاری قابل تحسین است. من رشته مهندسی پلیمر هستم در یک شرکت کار میکنم که در ماه فقط نیمی از ماه رو کار میکنم و نیمه دیگرو بیکارم خیلی دوست دارم یه کار دیگه هم دست و پا کنم اگه راهنماییم کنی ممنون میشم.در ضمن من شیراز زندگی میکنم... مرسی از لطفت...

سلام
شما یه لیست از تواناییهات برام بفرست و اینکه تا چقدر میتونی سرمایه جور کنی تا بهت بگم چه کارایی میتونی انجام بدی

محمدعلی 1393/10/23 ساعت 02:38 ق.ظ

سلام. دانشجوی ارشد برق قدرتم ، ۲۵ سالمه. توی یه حادثه خانواده ام ۱۱ سال پیش فوت شدند. پدرم کارمند بود و تا الان از حقوق پدرم استفاده میکردم. تا چند ماه دیگه که ۲۶ سالم بشه حقوقم قطع میشه. نمیدونم چه کار کنم ، نزدیک به ۱۵۰۰ متر زمین خالی دارم. ۴۰ دقیقه اب کشاورزی هم دارم. میتونم ۱۰-۱۵ میلیونی پول جور کنم. یا اینکه از جایی وامی یا چیزی هم میگیرم. اما بلاتکلیفم چکار کنم به کارهای فنی هم علاقه دارم ولی نه اینکه بزنم توی کار تعمیرات. منظورم اختراع و ساختنه. ایده هایی توی ساخت ندارم. چندتایی هم دارم اما بعضی وقتا میگم اگه بسازم ممکنه درامد زا برام نباشه ؟!اخه هزینه بره من هم پول انچنانی ندارم که بسازمشون
ممنون میشم کمکم کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد