پیشنهاد کار و آموزش کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار

توضیحات و مطالب مفید درباره کارافرینی و ایجاد یک کسب و کار جدید - انواع طرحهای توجیهی کارآفرینی - مشاوره درباره کسب و کار

پیشنهاد کار و آموزش کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار

توضیحات و مطالب مفید درباره کارافرینی و ایجاد یک کسب و کار جدید - انواع طرحهای توجیهی کارآفرینی - مشاوره درباره کسب و کار

درخواست طراحی سایت

یک سایت میخوام تو مایه های کلاب فوتبال من یا هتریک:
myfc.ir
hattrick.org
داری چنین ویژگی هایی باشه:
1-قسمت عضو گیری کاربران
2-قسمت مدیریت تیم دارای قابلیت سیستم های بازی و تغییر بازیکنان
3-قسمت بازیهای دوستانه
4-قسمت ورزشگاه و مدیریت طرفداران
5-پروفایل تیم که به صورت یک صفحه مخصوص به هر تیم است
6-جا به جایی بازیکنان
7-لیگ بندی مختلف
8-سیستم معرفی کاربر دارای امتیاز
9-فروشگاه
.
.
.

و غیره


باید با کیفیت خود سایت MyFC.ir یا بالاتر باشه، البته یه قسمتهایی از اونو نمیخوام در عوض خودم یه قسمتهای جدید میخوام بذارم توش.


از نظر خصوصیات شما دقیقا یه سایت مثل MyFC.ir رو با همون تعداد کاربر فقط میخوام یه مقدار گسترشش بدم


لطفا پیشنهادتونو همراه با قیمت و مدت زمان تحویل سایت به همراه یک راه تماس باهاتون (میل یا تلفن و ...) در همینجا و در قسمت نظرات اعلام کنید

ممنون از همتون

نظرات 4 + ارسال نظر
آرش 1389/02/24 ساعت 01:21 ق.ظ http://www.sasanjafari.blogsky.com

سلام و خسته نباشید...


من را با عنوان دنیای عکس و فول آلبوم لینک کنید و خبر بدید

تا لینکتون کنم...

مرسی..

یاقوت 1389/02/24 ساعت 12:54 ب.ظ http://yagootesorkh.blogsky.com

سلام دوست گرامی .ممنون از حضورت در یاقوت وب خوبی داری شما را لینک کردم موفق باشید .

آرش 1389/02/25 ساعت 10:58 ب.ظ http://www.sasanjafari.blogsky.com

سلام
مرسی
شما هم لینک شدید...

[ بدون نام ] 1389/04/13 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری.
خوشحال میشم اگه با هم تبادل لینک داشته باشیم.
اگه موافقی وبلاگ منو با عنوان " " لینک کن و یه خبر بده تا منم لینکت کنم.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد