پیشنهاد کار و آموزش کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار

توضیحات و مطالب مفید درباره کارافرینی و ایجاد یک کسب و کار جدید - انواع طرحهای توجیهی کارآفرینی - مشاوره درباره کسب و کار

پیشنهاد کار و آموزش کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار

توضیحات و مطالب مفید درباره کارافرینی و ایجاد یک کسب و کار جدید - انواع طرحهای توجیهی کارآفرینی - مشاوره درباره کسب و کار

راهنمایی برای راه اندازی کسب و کار

سلام به دوستای عزیزم

خوشحالم از اینکه وبلاگم اینقدر بین شما طرفدار پیدا کرده و ناراحت از اینکه تو اکثر پیغامهای خصوصی که برام فرستادین یأس و نامیدی نمایان بود.

دوستای گلم، باید قبول کنید شرایط تغییر کرده و فقط نصفه خالی لیوانو نبینید.

اگه هزینه ها اعم از اجاره، مواد اولیه و ... رفته بالا خوب در عوض دیگه تو بازار خبر از رقبای وحشتناک چینی نیست، کسایی که تو عوض شدن شرایط طرز فکرشونو متناسب با اون شرایط عوض کنن میتونن تهدیدها رو تبدیل به فرصت کنن.

به مرور همه فرصتهای جدیدو میشناسن و اونا رو تبدیل به درآمد میکنن اما اولینها به سود خوبی میرسن.

برای نمونه مثلا اینکه تو بازار فعلی ریسک کارای خدماتی و فروش محصولات وارداتی به  شدت رفته بالا و در عوض کارای تولیدی که موادش در داخل موجود باشه به شدت به صرفه شده.

نکته‌ی دیگه که لازم دونستم بگم اینکه منتظر سرمایه بودن هیچ فایده ای نداره، هرچقدر که دارین کاری متناسب با همون مقدار سرمایه رو شروع کنید، اگه سرمایه مالی کمی دارید از سرمایه های دیگتون استفاده کنید، مثلا از اعضای بیکار خونه به عنوان نیروی انسانی یا از خونتون به عنوان محل کار و ...

بطور مثال با سرمایه خیلی کم تو خونه میشه وسایل تزیینی و کاربردی مثل جعبه های کادو یا کیف موبایل و ... که مشابه خارجیشون گرونه رو درست کرد و اونو برد به مغازه ها نشون داد و سفارش گرفت، فقط باید کیفیتش هم خوب باشه تا مشتری ثابت داشته باشید.

نظرات 7 + ارسال نظر
میثعاد 1392/06/07 ساعت 09:12 ق.ظ

سلام دوست عزیز
منطقه ای هست در جنوب شرق شهر تهران به نام دولت آباد که به دلیل رفت و آمد بازرگانان و گردشگران کشور عراق طی سال های اخیر تبدیل به منطقه ای توریستی شده و در حال حاضر گردش مالی قابل توجهی در اون منطقه برقراره و قراره که من طی یکی دو ماه آینده در اون منطقه مغازه ای رو اجاره کنم. در حال حاضر ایده ای که در ذهن دارم راه اندازی یه کبابیه. علتشم اینه که اساسا کباب و غذاهای گوشتی با ذائقه ایرانی و عربی سازگاره. این در حالیه که تو اون منطقه کبابی های دیگه ای هم دارن کار میکنن. اما پیش بینی من اینه که باز هم در بازار محصولات کبابی کشش وجود داره.
خوشحال میشن نظر شما رو هم در رابطه و یا هر ایده دیگه ای بشنوم. مرسی.

سلام، فکر خوبیه و از اون خوبتر اینه درباره کاری که میخواین راه بندازین تحقیق و بررسی کردین
فقط به این نکته توجه کنید که اگه یه مغازه عین مغازه هایی که تو اون منطقه هست بزنید و حرف جدیدی برای گفتن نداشته باشین شما میشید چندمین کبابی اون منطقه که احتمالا تا زمانی که شناخته بشین باید از جیب بخورین و بعدش هم یه درآمد عادی داشته باشین.
اما اگه میخواین که درآمد خوبی داشته باشین به این فکر کنید که چطوری معروفترین کبابی اون منطقه بشید
برید تو تموم کبابی های اطراف یه نگاهی بندازید و ببینید که اگه چیکار کنید مشتری ها به جای اینکه برن اون کبابی بیان کبابی شما.
مثلا کنار کباب دوغ، ترشی، ریحون و ... رو بصورت سلف سرویس بدین یا یه نوع کباب جدید عربی تو منوتون بزارید و یا هر چیز دیگه که باعث متفاوت شدن شما نسبت به بقیه بشه. یادتون نره که خودتونو بزارید جای مشتری و اونموقع تصمیم بگیرید

مجید ایروانی 1392/07/16 ساعت 09:30 ق.ظ

سلام و عرض خسته نباشید و تشکر از راهنمایی های شما
خدمت شما عرض کنم بنده 29 سال سنم متاهل و دارای دو فرزند 8 و 1 ساله
نقاط قوت:
دارای مدرک کاردانی تعمیرات کامپیوتر
مسلط به سخت افزار کامپیوتر و تا حدی تعمیرات قطعات
مسلط به اینترنت و icdl و نرم افزارهای کاربردی
دارای یک مغازه 50 متری در یک مکان کم رفت و آمد که در حال حاضر اجاره است.
سرمایه نهایتا 10 میلیونی بتوانم فراهم کنم.
نقاط ضعف:
روابط عمومی ضعیف
اعتماد بنفس پایین
تجربه راه اندازی مغازه ای خدمات کامپیوتر در 8 سال گذشته که بدلیل عدم محاسبات در مکان اجاره و سرمایه ناکافی و عدم خدمات مناسب بعد از 4 ماه تعطیل شد.

در حال حاظر مشغول کار در شرکتی به عنوان کارمند اداری با حقوق پایین بدون بیمه هستم که بصورت جدا 10 سال سابقه بیمه که خود هزینه آن را پرداخت می کنم

منابع درامدیم حقوق خودم کرایه مغازه و حقوق خانمم هست که خوب خانم بنده در مراکز دولتی با حقوق بالا مشغول است.

حال با تمام شرایط بالا ممنون می شوم که را هنماییم کنید لطفا در صورت امکان بر روی ایمیلم تشکر

سلام، متاسفانه بازار سخت افزار و تعمیران سخت افزار وضعیت خوبی نداره اما تولید نرم افزار هر روز رونق بیشتری پیدا میکنه
با توجه به نقاط قدرت و ضعف شما من به شما پیشنهاد میکنم فیلد کاریتونو از سخت افزار به تولید نرم افزار تغییر بدید، مثلا تولید نرم افزارهای اندرویدی خلاقانه
نه سرمایه زیادی میخواد نه روی زیاد و ... ، فقط سرمایه به اندازه خرید یک کامپیوتر و یادگیری یه زبان برنامه نویسی و توسعه و تبلیغ نرم افزارتون ، تو خونه نرم افزار رو مینویسید و نسخه آزمایشیشو تو اینترنت پخش میکنید و با توجه به فیدبکهایی که از کاربرا میگیرید اشکالاتشو رفع میکنید و بعدش اونو ثبت کرده و تجاریش میکنید

حسن 1392/12/12 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام 26سالمه و متاهل و لیسانس برق.
پیشنهاد کاری رو ازتون دارم.20-30میلیون پول دارم و جویای کار هستم.کاری رو میخوام که توی شرایط الان درامدی داشته باشه.بدجور گیر کردم کمکم کنید لطفا.ساکن تهرانم هستم

سلام، چه گرایشی از برق؟ چه مهارتهایی دارین؟ علایقتون چیاست؟

سعید 1393/02/11 ساعت 04:29 ب.ظ

باسلام اینجانب سعید با مدرک کاردانی نرم افزار کامپیوتر با سن ۲۴ سال از شهرستان خدابنده استان زنجان که یه شهر کوچیکیه می خواستم یه کاری شروع کنم و سرمایه هم نهایتا بشه دو یا سه میلیون ولی نمیدونم چیکار کنم.خیلی دوست دارم کارآفرینی بکنم.

اگه اطلاعات دیگه ای هم خواستین میتونم در اختیارتون بگذارم.

سلام، دوست عزیز سرمایه شما برای راه اندازی کار خیلی پایینه
من به شما پیشنهاد میکنم فعلا با توجه به تخصص و علایقتون در جایی مشغول شین تا هم سرمایه و هم تجربه شما انباشته شه و سپس اقدام به راه اندازی کار برای خودتون شید.

سعید 1393/02/15 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام جواب سوال ما جی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام، دوست عزیز سرمایه شما برای راه اندازی کار خیلی پایینه
من به شما پیشنهاد میکنم فعلا با توجه به تخصص و علایقتون در جایی مشغول شین تا هم سرمایه و هم تجربه شما انباشته شه و سپس اقدام به راه اندازی کار برای خودتون شید.

حسین 1394/03/16 ساعت 07:03 ب.ظ

با سلام پسری بیکار هستم با مدرک کارشناسی عمران شاخه کشاورزی .تجربه ور زمینه کاری ندارم .اما می تونم حدود 50 میلیون پول جور کنم .ضمنا محل زندگیمم شهرستانه .اگه اینجانب و راهنمایی کنید .خوشحال می شم با تشکر

حسین 1394/03/16 ساعت 07:05 ب.ظ

با سلام پسری بیکار هستم با مدرک کارشناسی عمران شاخه کشاورزی .تجربه ور زمینه کاری ندارم .اما می تونم حدود 50 میلیون پول جور کنم .ضمنا محل زندگیمم شهرستانه .اگه اینجانب و راهنمایی کنید .خوشحال می شم با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد