پیشنهاد کار و آموزش کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار

توضیحات و مطالب مفید درباره کارافرینی و ایجاد یک کسب و کار جدید - انواع طرحهای توجیهی کارآفرینی - مشاوره درباره کسب و کار

پیشنهاد کار و آموزش کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار

توضیحات و مطالب مفید درباره کارافرینی و ایجاد یک کسب و کار جدید - انواع طرحهای توجیهی کارآفرینی - مشاوره درباره کسب و کار

راهنمایی برای راه اندازی کسب و کار

سلام

از دوستان اگه کسی کمکی در زمینه کارآفرینی و خوداشتغالی و به طور کلی اینکه چه کاری رو راه بندازه میخواست ، همینجا تو قسمت نظرات یا به صندوق پستی وبلاگ یه شرح کاملی از خودش و مهارتها و تجربه ها و سرمایه و ایده هاش و ... برام بنویسه و یه ایمیل از خودش بذاره تا در حد توانم راهنماییش کنم.

درضمن اگه تو قسمت نظرات خواستتونو مطرح کردین و نخواستین بقیه ببینن بگین تا فقط خودم بخونم و جوابتونو بدم و بعدش نظرتونو پاک کنم.

خوشحال میشم بتونم کاری برای جوونای هموطنم بکنم.

نظرات 23 + ارسال نظر
fereshte 1391/11/17 ساعت 08:17 ب.ظ

slm.kheili sardargomam.nmidunam che kari anjam bedam k moafaq sham
mrsi
az tariqe yahoo age pm bedin mamnun misham

یوسف 1391/11/21 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام / عنوان مطلبتان خیلی جالب بود/ من در این مورد فکرهای زیادی داشتم ولی یه جمعبندی کلی از آنها ندارم/فعلا با اجازه تون بعد از اینکه آنها را یادداشت کردم براتو می فرستم. ممنون

سلام
خوشحال میشم بتونم کمکی بهت بکنم
فقط اطلاعات کامل در مورد شرایطت یادت نره

میلاد 1391/11/30 ساعت 01:42 ب.ظ

ممنون میشم بعد از مطالعه نظرم رو پاک بفرمایید

سلام میلاد جان
نظرتو پاک کردم
و اما جوابت:
همونطور که خودت میدونی فعلا بازار الکترونیک و از اون بدتر بازار کامپیوتر به شدت خرابه و فعلا نمیشه تو این زمینه کاری کرد.
اما دوستام تو بازار موبایل میگن وضع به خرابیه بازار کامپیوتر نیست.
به نظر من چون دوره تعمیرات موبایل رو دیدی، الان حداقل به مدت 6ماه برو تو یه مغازه تعمیرات یا فروش موبایل تو یه جای خوب مثل پاساژ علاالدین فقط شاگردی کن و خم و چم کار مثل محل تامین جنس و سلیقه مشتریها و ... رو یاد بگیر، حتی اگه پول خیلی کمی دادن یا اصلا ندادن.
بعد از اون حتما با یه شریک مطمئن (چون پولت کافی نیست و اینکه برای شروع مغازه از صبح زود تا آخر شب باید باز باشه) یه مغازه خیلی کوچیک یا زیر پله اجاره کنید و بیوفتید تو کار گوشی های ارزون ایرانی و چینی و دست دوم و از همه مهمتر لوازم جانبی موبایل.
این فکری بود که با توجه به اطلاعات خودم و شرایطی که گفته بودی به ذهنم رسید، امیدوارم به دردت بخوره.

سعید 1391/12/09 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام سعید هستم 40 -50 میلیون دارم ولی نمیدونم دست به چه کاری بزنم تا موفقتم را تضمین بکنه از شما خواهش دارم اگر پیشنهاد کاری خوبی دارید راهنمایی بفرمایید ممنون میشم

سلام دوست عزیز
برای اینکه بتونم بهت کمک کنم، باید شرح کاملی از شرایطت مثل تحصیلات، تجربیات، سن، محل سکونت و ... برام بفرستی.

مصطفی 1392/01/15 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام متولد65 مدرک تحصیلی سیکل 5یا6سال کار متنوع فروشنده -کارگر-راننده بودم لطفن اگه راهنمایی درین باره دارید بفرمایید دنبال کار ثابتم

کیان 1392/01/17 ساعت 09:44 ب.ظ

من برنامه نویسی کار کردم تحت وب
میتونم یه سایت رو در هر ضمینه ای طراحی کنم خواستم راهنماییم کنید ممنون

مریم 1392/02/21 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام .من در حال حاضر نمایندگی بیمه دارم ولی چندان از درآمدش راضی نیستم .دنبال این هستم که یه کار دیگه راه بندازم .با توجه به اینکه یه محل (مغازه30متری) در اختیار دارم چه پیشنهادی بهم میدهید؟ ممنون

امید 1392/03/22 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام آقا
من با دوستم قصد داریم یه کار تولیدی راه بندازیم ولی تو هیچ زمینه تولید تخصص نداریم هر دومونم تحصیلاتمون حسابداریه قصد داریم با این طرح های توجیهی پیش بریم آیا اصلا عملی هست ؟ وام بابتش میدن ؟
خودمون یه سرمایه ناچیزی داریم ولی خب انرژی زیادی داریم سختی کار اصلا مهم نیس
سنمون تقریبا 25 و 26 ساله هستیم ، عرض کردم سرمایه چندانی نداریم قصد وام داریم که در حال حاضر تنها امیدمون پشتکارمونه
حالا به نظر شما از این طرح های توجیهی کاری در میاد ؟ یا اصلا بابتش وامی میدن ؟ شما چی پیشهاد میدی ؟

سلام دوست عزیز
طرح توجیهی فقط باید به شما یه دید کلی بده واینکه چطوری برای کاری که میخواین راه بندازین بیزینس پلن بنویسید
الان یه خورده سخت شده ولی اگه طرحت خوب باشه و بتونه سرمایه رو زود برگردونه وام هم میدن
برای اینکه حمایت بانک و سرمایه گذارو جلب کنی باید یه بیزینس پلن جامع و کامل درباره کاری که میخواین انجام بدین و تمام ابعاد اون کار از قبیل میزان سرمایه لازم، دوره برگشت سرمایه و ... رو توش به طور مفصل بنویسین و بعد از اون فقط دنبال سرمایه گذار بگردین

ساحل رجبی 1392/05/25 ساعت 04:36 ب.ظ

ساحل رجبی هستم 31 ساله متاهل دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم گرافیک از رشت به کارهای هنری خیلی علاقه دارم و دوست دارم در زمینه هنری کسب درامد کنم در حال حاضرتصمیم گرفتم با ساخت جعبه های کادو پاکت پول و غیره شروع کنم در این زمینه فقط تجربه کاری من در زمینه تحصیلم بوده تجربه کارندارم برای جذب مشتری و گرفتن سفارش خوب لطفا من را راهنمایی کنید

با سلام

تصمیم بسیار خوبی گرفتین

فقط قبل از ساختن جعبه های کادو و ... نمونه های موجود در بازار رو گرفته و خوب بررسی کنید و با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف اونها، کاری بهتر ارائه کنید

در آخر نمونه اولیه محصول نهایی رو به خانواده و دوستان نشون بدین و نظرات اونها رو جویا بشین و پس از اصلاحات لازم، کارتون رو به مغازه های مختلف نشون بدید وسعی کنید سفارش بگیرید

فقظ یادتون باشه که کار عار نیست و اصلا نباید خجالت بکشید و نکته دیگه اینکه برای بار اول مغازه دارها خیلی سخت اعتماد میکنن و سفارش میدن، اما شما نباید نا امید بشید و به مغازه های مختلف سر بزنید و تموم سعیتون رو برای قانع کردنشون به اینکه کار شما بهتر از نمونه های موجود در بازار هست، بکنید

امیر 1392/10/06 ساعت 05:39 ق.ظ

سلام داداش شرمنده .من مشکل دیگه ایی دارم ازشما یک مشاوره میخواستم...داداش من یک انگشتر عتیقه ازیک ادم بسیار معروفی دارم که اون فرد تمام دنیا میشناسن این انگشتر یک طوری به دست من رسیده .این انگشتر خودش علایم از خاندان طرف روش هست من برای فروش این انگشتر باید به کی اعتماد کنم که سرمنو کلاه نذارن.به بیشتر عتیقه فروش ها نمیتونم اعتماد کنم حداقل شما منو یک راهنمایی بکنید.باتشکر از برادر گلم.به ایمیلم جواب بدید ممنون

سلام
این وبلاگ فقط در زمینه کارآفرینی فعالیت میکنه و نه من مال خر هستم و نه با اینجور آدمها ارتباط دارم.
فقظ میتونم بگم تجربه من اینه که نمیشه با یه قدم 100 تا پله رو بالا رفت و به شما هم پیشنهاد میکنم اگه واقعا انگشتر عتیقه هستش به جای فروش اون رو به موزه و ... بدید. تمام این اشیا باستانی قسمتی از هویت ما ایرانیهاست.

مریم 1392/10/15 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام
من در حال حاظر دانشجوی سال آخر حسابداری هستم و در دفتر بیمه مشغولم دوست دارم کاری رو برای خودم راه اندازی کنم لطفا" راهنماییم کنید درضمن میخوام کاری باشه که سرمایه زیادی نخواد متشکرم

عرفان 1393/01/26 ساعت 04:45 ب.ظ

سن:22
مدرک:کاردانی برق(الکترونیک)
وضعیت:دانشجو ترم2کارشناسی برق
قابلیت ها:نوازنده گیتار کلاسیک-تا حدی اشنا با نقاشی-اشنایی محدود با سیستم های حفاضتی ماشین و منزل وکلیه کار هایی که به برق مرتبط باشه
سرمایه:7میلیون

سلام، به نظر من باتوجه به اینکه سرمایه کمی داری ابتدا در جایی در زمینه مونتاژکاری مشغول شو تا راه و چاه رو خوب یاد بگیری، بعد میتونی سفارشات مونتاژکاری به صورت پروژه ای بگیری و انجام بدی و بعد از اینکه سرمایه خوبی جمع کردی یه کارگاه کوچیک با لوازم کامل تو یه شهرک صنعتی بگیر و شروع کن به تولید محصولات ساده الکترونیکی که مشابه داخلیش وجود نداره
بعد امکانات اون محصول رو زیادتر از نمونه خارجی کن و کارتو گسترش بده

amir hossein 1393/03/22 ساعت 01:30 ب.ظ

درود , 22 سالمه خدمت سربازی رو تازه تموم کردم , یه کار میخواستم بهم معرفی کنی خودم خیلی دنبال کار بودم اما به نتیجه ای نرسیدم از اینکه برای شرکت ها کار کنم میخواستم به مغازه ای که دارم کاری رو راه بندازم و اینم بگم که اطراف مغازه سوپر مارکت خیلی هست و این ایده به درد من نمیخوره :( رشته خودم کامپیوتر هست ولی بیزارم از کامپیوتر دنبال یه کار با سرمایه کم و در آمد مناسب میگردم حالا با مغازه یا بدون مغازه...

amir hossein 1393/03/22 ساعت 01:32 ب.ظ

راستی یادم رفت بگم تهرانم و سمت غرب میشینم پونک ؛ ولی مغازم قلعه حسن خان هست...

لطفا اطلاعات بیشتر از شرایط، موقعیت، سرمایه، تحصیلات، سوابق، مهارتها و ... خودتون بدید تا بتونم راهنماییتون کنم

سعید 1393/07/26 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام دادش خوبی یه مشورت می خواستم من دیپلم کامپیوتر می خوام یه کار راه بندازم مثل خشکشویی سرمایه بخوام خودمو بتکونم 100 میلیون میرسه اگه میشه کمک کنی خسته شدم از بیکاری پیشنهاد داشتی بگو دمت گرم منتظرم
یاعلی
saeid.24070@yahoo.com

دوست عزیز چطوری با سرمایه ی 100 میلیونی هنوز بیکاری؟ از کدوم شهر هستی؟
خشکشویی شغل خوبیه اما حتما باید جای خوبی رو برای باز کردن مغازه انتخاب کنی چون هزینه مواد شوینده خشکشویی بالا رفته و باید مشتری زیاد داشته باشین تا به صرفه باشه.
جایی رو انتخاب کن با توده جمعیت بالا که تو اون منطقه اصلا خشکشویی وجود نداشته باشه و اکثرا کارگر و کارمند باشن.

رسول 1393/09/05 ساعت 01:03 ب.ظ

تحصیلاتم فوق دیپلم حسابداری هستم
علاقه به هر کاری که درامد بالایی داشته باشه دارم وتو هر کاری برم با کمی دقت می تونم یاد بگیرم ولی علاقه بکارتزیینی ندارم
سرمایه زیادی ندارم درحد2الی3 میلیون تومان
از کارهای تولیدی خوشم میاد ولی نمی دونم چه کاری؟
سابقه کاری ندارم
شهر ابادان زندگی می کنم
لطفا اگر می تونی راهنمایی کن

رسول جان سرمایه ی خیلی کمی برای شروع کار داری
یا سرمایتو بیشتر کن و یا پست راه اندازی کار با سرمایه کم که تو همین وبلا گ نوشتم رو بخون

مهدی 1393/09/07 ساعت 11:44 ق.ظ

با سلام خدمت آقا مهدی
دوست عزیز من سربازم در شهر شیراز (پدافند هوایی شهید دوران) یعنی اینکه هر 3 ماه یک بار داخل یک پاسگاه یا ایستگاه دیگه خدمت میکنم که از وسایل ارتباطی میتونم استفاده کنم ،گوشی یا موبایل پیشرفته ای ندارم، لب تاب هم ندارم البته بابام پولشو داره بهم بده ولی نمیده فقط اندازه کمی که گذران عمر کنم بهم میده و متاهل هم هستم،خانمم دانشجوست
خودم مهندسی شیمی خوندم و در زمینه کارهای کامپیوتری هم کمی کار کردم مثل ورد و فتوشاپ و برنامه نویسی
اگه پیشنهادی واسم دارید ممنون میشم واسم ایمیل کنید
برادرم هم کمی سرمایه داره میخواد پرورش قارچ راه بندازه اگه اطلاعاتی دارید ممنون میشم در اختیارمون بگذارید

مسعود 1393/09/08 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام من ۱۰ میلیون دارم و میخوام در منزل کار کنم چه راهکاری بیشنهاد میکنید ممنون

نازنین 1393/09/17 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام.ببخشید راهی برای مشاوره حضوری یا تلفنی نیست؟

علی 1393/12/15 ساعت 01:20 ب.ظ

سلام و ممنون واسه مطالب خوبتون
من 26 ساله اشیرازیم ولی تهران زندگی میکنم با حقوق حدودا 1/5
با پس انداز 10 تومن دنبال یه کار پردرامدم ولی اطلاعاتم ناکافیه

عطیه 1394/01/26 ساعت 12:38 ق.ظ

dorode faravan,man 27 sale az esfahan foghe lisanse adabiyate farsi vali mota'sefane reshtiye man bazar kar nadarad,alagheye shadid b karhaye honari va tazinat daram shoma baraye man che shoghli ra pishnahad mikonid,sepase faravan

عطیه 1394/01/26 ساعت 12:39 ق.ظ

dorode faravan,man 27 sale az esfahan foghe lisanse adabiyate farsi vali mota'sefane reshtiye man bazar kar nadarad,alagheye shadid b karhaye honari va tazinat daram shoma baraye man che shoghli ra pishnahad mikonid,sepase faravan

ابراهیمی 1394/04/07 ساعت 01:10 ب.ظ

با سلام من یک جوان 23 ساله ی متاهل هستم که به تازگی زندگیمو شروع کردم حدود 4ملیون سرمایه ی نقد دارم و حدود هفت هشت ملیون هم میتوانم وام بگیرم
پیشنهاد شما برای یک ایجاد اشتغال برای خودم ویا کار آفرینی چیه؟؟؟
09358947532

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد