پیشنهاد کار و آموزش کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار

توضیحات و مطالب مفید درباره کارافرینی و ایجاد یک کسب و کار جدید - انواع طرحهای توجیهی کارآفرینی - مشاوره درباره کسب و کار

پیشنهاد کار و آموزش کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار

توضیحات و مطالب مفید درباره کارافرینی و ایجاد یک کسب و کار جدید - انواع طرحهای توجیهی کارآفرینی - مشاوره درباره کسب و کار

راهنمایی برای راه اندازی کسب و کار

سلام به همه دوستای گلم
فکر نمیکردم استقبالتون از راهنمایی برای راه اندازی کسب و کار اینقدر خوب باشه
خیلی نظر و ایمیل برام فرستادین و اکثرا هم اجازه انتشار نظراتتونو نداده بودین و من هم انتشارشون ندادم و نظرات و راهنماییامو به ایمیلاتون فرستادم
فقط متاسفانه تو اکثر پیاماتون خیلی کم از خودتون اطلاعات داده بودین
لطفا اگه میخواین راهنمایی خوب و کاملی براتون داشته باشم اطلاعات کامل از شرایطتون از قبیل تحصیلات، علایق، سرمایه، سوابق و تجربیات و شهر محل سکونت و ... رو هم بنویسید
به امید فردایی بهتر برای هممون

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشته 1393/07/12 ساعت 11:34 ق.ظ http://fereshte.gafari93@gmail.com

سلام عزیزم،من فرشته جعفری هستم 21 ساله از تهران-ستارخان. دانشجوی ترم آخر کاردانی حسابرسی،در حال حاضر شاغل هستم ولی متاسفانه درآمد خوبی ندارم.به همه نوع هنر و کارهای فیزیکی و فکری علاقه دارم.50 میلیون سرمایه دارم+پارکینگ منزل و مغازه 12 متری که برای هر کاری مناسب نیست چون از نظر رفت و آمدی در حد محلی است.همسرم در زمینه خرید و فروش مواد غذایی و بیشتر کارهای فنی،(تا 25 سالگی در کارخانه پدرش که تولید کننده دستگاه های نانوایی است مشغول بود)در حال حاضر به کار نصب در و پنجره pvc مشغول هست ولی از درآمد راضی نیست.فوق العاده مرد پیگیر و دقیق و سالمی هست. دنبال کاری پر درآمد هستیم اگه میشه راهنماییمون کنید.
پر حرفی منو ببخشید متشکرم.

خانوم جعفری موقعیت شما با توجه به سرمایه نسبتا خوبی که دارین و اینکه پارکینگ منزل و مغازه هم دارین، عالیه
برای راه انداختن یه کسب و کار کوچیک هم خوب دور و اطراف و محلتون نگاه کنید و ببینید چی کم داره
به نظر من چون شوهرتون تو زمینه خرید و فروش مواد غذایی تجربه داره و ستارخان هم یه محل تجاری شلوغه، تهیه غذا با غذاهای قیمت پایین جواب میده
برای اینکار لازم نیست که حتما مغازتون بر خیابون اصلی باشه، البته به شرط تبلیغات خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد