پیشنهاد کار و آموزش کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار

توضیحات و مطالب مفید درباره کارافرینی و ایجاد یک کسب و کار جدید - انواع طرحهای توجیهی کارآفرینی - مشاوره درباره کسب و کار

پیشنهاد کار و آموزش کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار

توضیحات و مطالب مفید درباره کارافرینی و ایجاد یک کسب و کار جدید - انواع طرحهای توجیهی کارآفرینی - مشاوره درباره کسب و کار

یک کارآفرینی با سرمایه ی کم

سلام به همه مخاطبین عزیز وبلاگ کارآفرین

پیامهای زیادی ازتون بهم رسیده و سعی کردم تا جایی که میتونم عزیزانی رو اطلاعات کافی داده بودن رو راهنمایی کنم.

بازهم مشکل اصلی خیلی از شما سرمایه اندک بود.

اینبار میخوام یه کارآفرینی کم هزینه رو بهتون معرفی کنم:

  کارآفرینی یا کسب و کار اینترنتی

برای انجامش فقط احتیاج به یک ایده ناب، یک کامپیوتر با اینترنت و یک برنامه نویس یا طراح سایت دارین که اگه خودتون برنامه نویسی یا طراحی سایت بلد باشین دیگه نور علی نوره

همتون ماجرای سایتای ebay و amazon و فیضبوک  رو میدونین که فقط با یه ایده جدید شروع شدن و کل دنیا رو گرفتن

نمیگم فروشگاه اینترنتی راه بندازین چون اشباع شده و باید خیلی خیلی خوب باشین که بتونید با رقبای گردن کلفتی مثه digikala و دیوار و ... رقابت کنید و این خیلی خوب بودن هم هزینه زیادی میخواد.

میتونید یه خدمت خاص رو تو قالب یه سایت یا یه اپلیکیشن اندرویدی ارائه بدین.

مثلا یه نگاه به سایت time.ir بندازین، حتما از خودتون میپرسین چرا موضوع به این سادگی به فکر خودم نرسیده بود، این سایت چون خیلی کاربردیه بعد از یه مدت بازدید کننده هاش میره بالا و اونوقت میتونه تبلیغات بگیره و یا خدمات خاص قابل خریداری بده مثلا اینکه اگه عضوش بشین و تاریخ تولد اشخاصی که براتون مهمه رو بزنید تو روز تولدشون از طرف شما بهشون پیغام تبریک بده و ...

یا همین اپلیکیشن دیوار، تنها ایدش این بوده که به جای یه سایت فروشگاه اینترنتی یه اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی باشه، به همین راحتی و چون اولی بوده محبوب ترین هم هست و بعد ازاون کسایی که تقلید کردن نتونستن به موفقیت اون برسن مثل اپلیکیشن شیپور

درنتیجه تو کسب وکار اینترنتی اولین بودن بسیار مهمه و به هیچ وجه تقلید نکنید

اگه راهنمایی بیشتر خواستین تو قسمت نظرات اعلام کنید تا جوابتونو همونجا بدم یا شمارتون رو بفرستین تا با سامانه براتون پیامک کنم

به امید درآمد بالای درست و حلال از طریق کارآفرینی برای همتون نه از راه رانت و دلالی و ...

نظرات 3 + ارسال نظر
باران بهاری 1393/10/08 ساعت 02:15 ب.ظ

من برنامه نویس و طراح وب هستم اگر ایده ای دارید من می تونم پیاده سازیش کنم

حمید 1394/05/11 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام من با کامپیوتر و اینترنت و مباحث شبکه های کامپیوتر آشنایی کامل دارم ، خیلی مایلم کسب و کار اینترنتی راه بندازم اما ایده ای به ذهنم نمیرسه ، شما میتونین چندتا ایده جدید و خاص بهم معرفی کنید

مرجان 1394/08/08 ساعت 05:41 ب.ظ

با سلام و خدا قوت کارشناس ارشد فیزیک هستم و شاغل اما دوست دارم کاری راه بندازم با سرمایه ده میلیون تومن لطفا راهنمایی بفرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد